vrijdag 19 september 2014

Winnen

Wat fijn..... onze computer werkt weer!
Ik kan weer heerlijk aan de slag en dat vind ik toch wel fijn.

Dus vandaag weer een blogbericht, en wel een hele leuke want.....


je kan vrijkaartjes winnen voor de Creabeurs in Hardenberg op 26, 27 en 28 september.


Ik sta namelijk met mijn collega Petra weer op de creabeurs volgend weekend. We staan in stand nummer 599 (hal 5) helemaal achteraan in het hoekje. Maar met een hele leuke stand !!!!!!
Ook kun je bij ons komen workshoppen, we maken dan een cadeau-doosje. 
Ik hoop je natuurlijk te zien.
\
Wat moet je doen???

Mail mij: ellenkado@kpnmail.nl en je maakt kans op twee vrijkaartjes!

Maandagmiddag 22 september ga ik de prijs verloten. (1x twee vrijkaartjes)
Je kunt ook meedoen via mijn facebookpagina (Ellen Hamhuis).
De winnaar maak ik bekend via mijn blog en mijn facebookpagina.



Ik maakte vorige week een kaart maar kon deze nog niet laten zien.
Een kaart met alvast een klein herfst-tintje.

Het is gemaakt met de prachtige stempelset For All Things, hiervoor gebruikte ik Very Vanilla papier en de inktkleuren crumb cake en cherry cobbler. 
Een dessinpapiertje erachter met crumb cake en afgemaakt met een linen thread (touwtje) en drie candy dots in cherry cobbler.
De drie eikeltjes heb ik trouwens op een apart papiertje gestempeld en uitgeknipt, gaatje erin en bevestigd aan het touwtje.


En natuurlijk maakte ik daar ook een bijpassende envelop bij.



Alvast een heel fijn weekend (met mooi weer) en tot gauw!
groetjes Ellen Hamhuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...