vrijdag 13 februari 2015

En de winnaar is.....


Om gelijk maar met de deur in huis te vallen.........

De winnaars van de vrijkaarten voor de Creabeurs in Hardenberg volgend weekend......

Er hebben ontzettend veel mensen gereageerd, dus ben je het niet geworden, dank je wel voor het meedoen en wie weet heb je een volgende keer meer geluk.

Waar kun je onze stand van Stampin' Up! (Petra Timmer en ik) vinden op de beurs:
Wij bemannen stand nummer 135, deze is te vinden in Hal 1, vlak bij de toiletten.



Maar wie mag ik wel blij maken???????


2 vrijkaarten gaan naar:                               Jeanet Huijser - Heijink

Nog eens 2 vrijkaarten gaan naar:               Jeanette Knol

En als troostprijs gaat 1 kaart naar:             Marian Lohuis


Van Harte Gefeliciteerd !


Dames willen jullie je adres aan mij doorgeven zodat ik de kaarten naar jullie toe kan sturen?
( ellenkado@kpnmail.nl )


Natuurlijk hoop ik jullie allen te ontmoeten op de Creabeurs.

groetjes Ellen


   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...