dinsdag 24 februari 2015

Het is alweer voorbij

Vorige week was ik druk met de voorbereidingen voor de Creabeurs in Hardenberg afgelopen weekend.
Het waren drie zeer gezellige, creatieve dagen. Ik heb ontzettend veel mensen gesproken, maar ook vast een aantal van jullie niet kunnen spreken helaas.
De tijd vliegt voorbij op zo'n dag, ik ben aan het eind van de dag altijd mega-moe maar zo voldaan!

In dit bericht laat ik jullie een beetje meegenieten van wat ik beleefd heb.
Misschien heb je een aantal foto's ook al voorbij zien komen op facebook.


 Natuurlijk stond ik weer drie dagen samen met mijn maatje Petra Timmer in onze kraam.
Zij is geweldig creatief en ik ben ontzettend blij dat we dit avontuur iedere keer weer samen aan mogen gaan.
Zij rijdt iedere ochtend en avond een uur vanuit Olst om naar Hardenberg te komen.
Maar we hebben er samen weer drie fantastische dagen van gemaakt!
































Natuurlijk kon je op de beurs ook weer zelf aan de slag. Er werden heel wat workshops gevolgd. En het mooie is dat iedere creatie weer uniek is. Ik maak dan altijd weer te weinig foto's. Ik kan zo genieten van al het moois dat de bezoekers maken, en samen bezig zijn met de producten die ons inspireren is toch het leukste wat er is?


 Ook hebben we heel wat collega's ontmoet, zo leuk om elkaar eens even in het echt te spreken.
Nora ging zelfs met ons op de foto (en maakte een aantal foto's van ons in "actie").

Ook mochten we een prachtig prijzenpakket weggeven!
En de winnaar is...

Nencie Zoutewelle uit Zuidwolde

Van harte Gefeliciteerd, de prijs komt naar je toe.


Zo heb je een beetje mee mogen genieten,
tot slot laat ik ook een kaart zien die ik als voorbeeld maakte.


Deze kaart is gemaakt met een prachtige achtergrond-techniek. Ik verwerkte deze techniek op vellum wat ik later op de basiskaart plakte.

In mijn volgende berichten zal ik nog een aantal voorbeelden laten zien, voor wie de beurs heeft gemist of ze misschien nog wel eens wil zien.

Wij gaan hier genieten van de voorjaarsvakantie, 
groetjes Ellen


1 opmerking:

  1. Zo leuk om te lezen dat jullie zulke vriendinnen zijn geworden. Fijn dat de beurs een succes was!

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...