zondag 1 maart 2015

Butterfly Basics

Op de beurs vorig weekend mocht ik even spelen met een prachtige stempelset van mijn collega Petra.
Nu was het inmiddels al zondagmiddag en de inspiratie liet mij behoorlijk in de steek. Ik geloof dat ik wel 4 uur over het kaartje heb gedaan.
Natuurlijk was ik ondertussen veel in gesprek met bezoekers, liet ik zien hoe ik het kaartje maakte en beantwoorde ik vragen over verschillende technieken.

Ik begon zeer ontevreden en was een beetje gefrustreerd omdat ik het zo'n prachtige set vond en mijn inspiratie me in de steek liet. Maar gaandeweg door steeds maar de kaart verder op te bouwen werd ik steeds meer tevreden over mijn kaart.



En Stampin' Up! heeft ook weer leuk nieuws!
De Sale-A-Bration is nu twee maanden bezig en duurt nog één maand (maart). Maar vanaf vandaag kun je uit meer kadootjes kiezen als je voor € 60,00 besteld. Er zijn vier nieuwe kadootjes bij gekomen. En wat voor......
ik vind ze erg geslaagd.


De flyer kun je inkijken door rechts in de zijbalk op de foto te klikken.

Tot gauw!
groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Schitterende chique kaart Ellen!
    Knap gedaan met deze stempels... de bloem in het midden is prachtig en knalt eruit.
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...