donderdag 13 augustus 2015

Hearth & Home Thinlits Dies Sneak Peak!


Ik heb ze binnen hoor!!!!
Yeah, de nieuwe Herfst/Wintercatalogus.........

Maar eerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat je mijn blog komt volgen.
Ik hoop je veel inspiratie en gezelligheid te kunnen bieden., hoor graag wat je van mijn blog vindt.


De nieuwe catalogus......
Voor jou ligt er ook een exemplaar klaar, ben je in de buurt kom hem dan gauw halen!
Wil je hem liever via de post, dat kan ook. (je betaald alleen de verzendkosten).

En er staan weer mooie dingen in, ik mocht al fijn voorproeven.
Zo heb ik de prachtige Hearth & Home Thinlits Dies al uitgeprobeerd.
Hoe vaak ik zelf al raampjes heb gesneden in een kaart, ik vind het supermooi maar ook heel moeilijk. Om de uitgesneden raampjes precies recht te krijgen...... ik vond het een ramp.

Dus hoe blij ben ik met deze snijmal waarmee je een precies raampje uitsnijd.

Ik kon me er nog niet toe zetten om er een kerstkaart mee te maken, maar zie hoe leuk deze ook is geworden.


Een kaart met bling-bling.




 Het raampje heb ik verhoogd opgeplakt met Dimensionals, dat geeft nog meer diepte.




Per 1 september mag jij ook lekker aan de slag met deze nieuwe spullen.
Als ik iets voor je mag bestellen, hoor ik het graag, op 1 september gaat er dan dus ook een bestelling de deur uit.

Tot gauw, groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...