zondag 27 december 2015

Vrij

Zomaar drie dagen vrij achter elkaar, dat overkomt me niet vaak.
De kerstdagen liggen al weer achter ons, ik heb ze met familie doorgebracht. Ik hoop dat jullie ook terug kunnen kijken op twee fijne dagen.
En nu een zondag er achter aan..... ik moest toch echt creatief bezig zijn.

Je ziet ze veel voorbij komen maar ik vind ze zo grappig dat ook ik sneeuwpopjes heb gemaakt.
En ja, als er geen echte sneeuw is dan moet je het er maar naar maken toch?
En vieze handen gegarandeerd!!!!!!!


Voor de basis heb ik een Crumb Cake kleur cardstock gebruikt.
Hierop heb ik sneeuwvlokjes gestempeld (uit de stempelset White Christmas).
En daarna lekker kliederen, mijn vingers goed in de witte craft inkt geduwd en daarna op de kaart gestempeld. (duw je vingers één voor één wat extra aan zodat de inkt goed op het papier komt).


En dan kan je je creativiteit volledig de vrije loop laten gaan. Maak van je vingerafdrukken de meest prachtige sneeuwpoppen. Ik heb deze getekend met mijn Stampin Markers. Zorg wel dat de craft inkt goed droog is (dit duurt een poos, of je zet de heattool er even op).

Ik heb de kaart afgemaakt met de tekst Joy, gestanst met de snijmal van de set Wonderful Wreath Framelits, in de kleur Blackberry Bliss.



groetjes Ellen

2 opmerkingen:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...