zondag 5 maart 2017

Baby Bear

Vandaag in de hoofdrol een hele lieve beer:

Baby Bear


Met deze set maak je een geweldige beer, in drie stappen. Door verschillende kleuren of kleurafdrukken te maken krijg je een "levensechte" knuffelbeer.


Bij deze kaart gebruikte ik het dsp papier Falling in Love. Een zoet kaartje voor een nieuwgeborene.

Het is leuk om te experimenteren met kleuren en afdrukken om zo te zien welke beer jij het leukste vindt passen bij je projekt. Hieronder zie je een paar experimenten van me.


alle drie de stempels afdrukken, twee met soft suede ( 1e en 2e afdruk) en early espresso.


alleen de derde stempel met early expresso.


En het is alweer maart.
Alleen deze maand kun je nog profiteren van de Sale-A- Bration. Dus bij besteding van iedere € 60,00 mag je een gratis cadeau uitzoeken uit de speciale folder.
Ik plaatst o.a. 8 maart nog een bestelling (ook zeker eind maart nog eens), dus als ik iets voor je mee mag bestellen hoor ik het graag.

groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...