zondag 26 maart 2017

Oh So Succulent

Jullie hebben al heel wat vetplantjes voorbij zien komen bij mij.
Maar je kunt natuurlijk ook geweldig leuke kaarten maken met deze set, oh so succulent.

Deze keer twee kaartjes, bijna hetzelfde maar toch niet helemaal!




Bij deze kaartjes heb ik gewerkt op Shimmery White cardstock, hier kun je heel goed de watercolor techniek op toepassen. En het papier heeft ook nog een mooi subtiel glimmertje.

Nog een paar dagen en de SAB periode is weer voorbij.
Als je hier nog van wilt genieten, geef dan snel je bestelling door!
Er zijn nog weer een aantal nieuwe SAB-cadeautjes beschikbaar, een aantal anderen zijn al uitverkocht. Wil je hier alles over weten, neem dan even contact met me op.
Morgen (27 mrt) ga ik de laatste (SAB)bestelling plaatsen.


groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...