zondag 19 november 2017

Extravaganza

Voor de komende twee weken staat de workshop

KERSTBUFFET
gepland.


Een workshop waar veel voorbeelden voor je klaar staan. Je kunt kiezen voor een aantal eenvoudige kaarten of juist voor 1 of 2 meer speciale exemplaren. De keus is aan jou.

(dit zijn een aantal exemplaren als voorbeeld)

De workshop is op de volgende dagen:

Dinsdagavond 21 november van 20.00-22.00 uur
Woensdagmorgen 22 november van 9.30-11.30 uur

Woensdagavond 29 november van 20.00-22.00 uur
Donderdagmorgen 30 november 9.30-11.30 uur

De kosten zijn € 7,50. Dit is inclusief alle materialen, een kopje koffie/thee en iets lekkers.

Onder alle deelnemers aan deze workshop verloot ik de exclusieve kerstset Merry Patterns!

Graag opgeven als je mee wilt doen aan deze workshop!








Deze week zijn er ook weer extra leuke aanbiedingen van Stampin' Up! 
De Extravaganza week!


Voor alleen 20 november gelden deze acties:


Voor de hele week gelden deze acties:




Wil je hier graag van profiteren, laat het me weten dan ga ik het bestellen voor jou!
Ik bestel dan 20 november om 20.00 uur en
26 november.


Zie ik je tijdens één van de workshops?
groetjes Ellen






1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...