dinsdag 14 november 2017

OnStage 2





Wat een geweldig leuke dag was het op OnStage in Utrecht.
Ik ben enorm verwend met allerlei kadootjes, die ik helaas nog niet mag laten zien.
Ik heb mogen swappen met heel veel mensen, veel bijgepraat en veel nieuws gehoord!

En het meest spectaculaire nieuws is dat we een Stamparatus krijgen. Een watte....?
Ja, een Stamparatus!
Een stempelhulp van Stampin' Up! Dus voor iedereen die nog geen Misti (o.i.d.) heeft is dit natuurlijk geweldig.




En wil je liever een meer uitgebreid filmpje bekijken?



Je kunt hem op dit moment alleen nog maar reserveren maar als je dit doet dan kun je begin februari er al mee aan de slag. Hij kost €59,00.
Als je interesse hebt, laat het me dan weten dan probeer ik hem voor je te reserveren!


Maar goed, om even terug te gaan, het was zaterdag een geweldig leuke dag.


We vierden dat Stampin' Up! 10 jaar bestaat ik Europa (5 jaar in Nederland)


Mijn naambadge voor deze dag.


Ik heb mijn swapjes uitgedeeld en kreeg al deze prachtige inspirerende swaps terug. 


Een lekker lunchpakketje voor tussen de middag.


Even een idee hoe het er in het echt uitziet. (foto van Damir, onze "grote baas").

Lijkt jou dit nou ook ontzettend leuk? Wordt dan ook demo van Stampin' Up!
Kom gezellig in mijn team, je wordt zeer gastvrij ontvangen en ik help je bij alles.
En jij mag dan de volgende keer ook mee naar zo'n event.

De workshops die ik deed, laat ik jullie in het volgende blogbericht zien.

Voor nieuwe workshopinformatie - klik op kopje "workshopdata".

Tot gauw!
groetjes Ellen





1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...