woensdag 30 mei 2018

Jubileum Juf

De juf van mijn zoontje is 40 jaar juf!
Wat een ontzettend lang eind... tijd voor een feestje dus.
En zo nam mijn zoontje dan ook een cadeautje mee.


Een simpel broodzakje tover je zo om in een feestelijke verpakking.

Hier heb ik gebruikt gemaakt van een nieuwe Nederlandse stempelset, verreweg mijn favoriet uit de nieuwe catalogus. (gaat per 1 juni in)
En de kleuren Soft Suede en Blueberry Bushel (een nieuwe incolor die gaat komen)
De letters zijn van de stempelset Labeler Alphabet.


Een notitieboekje waarin op de eerste bladzijde mijn zoon een zelfgeschreven wens zette.

De 40 gaat helaas verdwijnen, maar ik vond hem nog zo goed passen dat ik hem nog gebruikte, ik denk dat hij ook in mijn collectie blijft.
Zie wat een prachtige dingen je kunt maken met deze nieuwe stempelset (Puur Natuur heet ie).


Het label waar ik het broodzakje mee dicht maakte.


In dezelfde sfeer maakte ik ook mijn cadeautjes voor bij de bestellingen.

Wil je deze stempelset nu ook in het echt zien?
Kom het dan bewonderen tijdens mijn Open Huis (o.a. aanstaande vrijdag)
Zie voor alle informatie het blogbericht hieronder.

groetjes Ellen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...