zondag 27 mei 2018

Open Huis

Hoe kan die tijd toch zo snel gaan???
Ik denk dat ik hem te vol prop........
Maar er zijn ook zoveel leuke dingen te doen (en helaas ook dingen die nou eenmaal moeten).....
Herkenbaar???

Maar 1 juni komt er al bijna aan, dus tijd voor een OPEN HUIS, omdat de nieuwe catalogus dan ingaat.


OPEN HUIS

Wanneer:
Vrijdag 1 juni tussen 9.30 -11.30 uur
Vrijdag 1 juni tussen 13.30 - 15.30 uur
Dinsdag 5 juni tussen 20.00 - 22.00 uur
Woensdag 6 juni tussen 9.30 - 11.30 uur

Waar: bij mij thuis aan de Ommerweg.

Wat te doen:
- verkoop retired producten (opruiming)
- bekijken van nieuwe producten
- ideeën opdoen, vragen stellen en het uitproberen van producten
- gratis meedoen aan een workshop
- meenemen van de catalogus (gratis voor mijn vaste klanten en/of als je iets besteld tijdens het Open       Huis)
- natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje!

Je hoeft je hiervoor niet op te geven, kom vrijblijvend gezellig langs.
Neem gerust een vriendin/collega/buurvrouw mee, voor haar ligt er een leuke attentie klaar.

Ik hoop jullie allen natuurlijk te zien!
De koffie staat klaar.

(PS: voor iedereen ligt er een zeer bruikbaar cadeautje klaar, psss, niet verder vertellen)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...