zondag 13 januari 2019

Open Huis

Afgelopen week hield ik twee keer Open Huis.
Super leuk om alle nieuwe spulletjes te kunnen showen.
En ik vond het geweldig dat er zoveel gasten kwamen!


Ik probeer van alle producten die ik heb diverse voorbeelden te maken,
zodat je kunt zien wat je allemaal ermee kunt doen.


Ook mochten de gasten een kleine workshop doen.


We maakten een schattig vlinderkaartje.
Hiervoor hebben we de stempelset Vlinderdans gebruikt met de bijpassende pons.
(als bundel kost deze € 42,25)


De witte vlinders op de achtergrond zijn uitgeponste witte vlinders.
Her en der opplakken op je kaart en later bijknippen geeft dit mooie 
achtergrondresultaat.


Het was gezellig!



Wist je dat je ook zelf kunt instappen?
Je kunt natuurlijk een actieve demo worden maar je kunt ook alleen instappen voor het startpakket!
Dat betekent: veel korting en verder geen verplichtingen.
Je mag voor € 230,00 aan producten uitzoeken (uit alle catalogussen die op dit moment actueel zijn) en je betaald maar € 129,00!!!!
En wil je graag zo'n praktische (en heel erg mooie) tas erbij om al je spullen in op te bergen en mee te nemen?
Dan betaal je maar € 31 extra.
Meer informatie? Kijk eens onder het kopje "zelf demonstratrice worden" of contact mij.


groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...