donderdag 3 januari 2019

Voorjaar/zomercatalogus


He, he, daar is ie dan eindelijk!
De nieuwe seizoenscatalogus is weer van start. En gelijk daarbij natuurlijk de Sale-A-Bration periode!


Dat betekent, bij aankoop van € 60,00 aan producten je een cadeautje uit mag zoeken uit de speciale SAB-folder. En daar staan leuke dingen in.....
(trouwens bij elke € 60,00 een cadeautje, dus bij besteding van € 120,00 twee cadeautjes of een duurder cadeautje enz.)

De voorjaar/zomercatalogus en SAB-folder kun je inzien, als je rechts in de balk op het plaatje klikt.
Natuurlijk kun je ook de papieren versie bij mij ophalen (leest lekker met een kopje koffie/thee op de bank)

Of je komt naar mijn Open Huis, zie je gelijk alle producten in het echt en vele voorbeelden.
Wanneer: woensdagavond 9 januari tussen 20.00 - 22.00 uur of
                donderdagmorgen 10 januari tussen 9.30 - 12.30 uur
Waar: bij mij thuis aan de Ommerweg 5 in Heemserveen
Je kunt vrijblijvend binnen komen lopen. (zie voor meer info het vorige blogbericht of kijk op mijn facebookpagina EllenKado)

Ik ga op 10 januari weer bestellen. (kun je niet zolang wachten, laat het me weten, dan bestel ik eerder)


En zat je er al eens over te denken om zelf in te stappen?
Dan is er nu wel een hele mooie actie....
Als je instapt mag je voor €230,00 aan producten uitzoeken en maar € 129,00 betalen of
voor € 230,00 aan producten uitzoeken + een prachtige tas (zie plaatje hierboven) voor maar € 160,00
En instappen kun je ook gewoon alleen voor jezelf doen (of je maakt van je hobby je werk, ik vertel je er graag alles over)

Er zijn ook drie mooie nieuwe Nederlandse sets bij gekomen. Twee kun je er kopen en één kun je uitzoeken als cadeautje (bij € 60 aankoop producten)

 Door Dik En Dun, gratis uit te zoeken bij aankoop van     € 60,00 aan producten.
Kost € 30,00

Stempelset alleen kost €25,00
met bijpassende pons € 42,25



Tot gauw!
groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...