zondag 27 oktober 2013

kerstkaart 3

Goedemorgen, zomaar een uur erbij vandaag...... dus op tijd aan de freubel.

Misschien heb ik je gisteren ontmoet in het Sumpelhuus in Heemse, ik vond het gezellig. Weer een aantal nieuwe mensen ontmoet.
Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt, hoop dat je er inspiratie uit kunt halen en hoop je natuurlijk vaker te ontmoeten hier.

Vandaag bezig met weer nieuwe kerstkaarten, deze keer een hele simpele maar wel zo mooi vind ik.
Ik kwam hem ergens tegen op internet, ja, ook ik bezoek veel andere blogs om inspiratie op te doen.
Zo leuk om er dan weer je eigen draai aan te geven zodat het toch weer een andere kaart wordt.



Eigenlijk twee dezelfde kaarten gemaakt, maar door verschil in de kleuren en het formaat, krijg je toch weer twee verschillende kaarten.

Ook deze kaarten kun je komen maken op mijn workshops, kijk even onder het kopje workshopdata. Ik hoop je te zien!

Fijne zondag toegewenst!

4 opmerkingen:

  1. Ik denk wat zie ik nu! Gaaaf, je hebt een kaartje van Marlieke gelift!! Dat heeft ze gemaakt toen ik bij haar ging kletselen!! (knutselen en kletsen, hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik wist niet meer waar ik het kaartje gezien had, maar nu ik jou reactie zie weet ik het weer. Ik vond het zo'n leuk kaartje.

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat mijn kaartje ke geinspireerd heeft om er ook een te maken. Leuk om mijn kaartje hier terug te zien. In het blauw ziet ie er ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond je kaart zo leuk, dat de kracht van zo simpel zo veel kan doen hé!
      Bedankt voor je inspiratie.

      Verwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...