woensdag 2 oktober 2013

Veel nieuws

Veel nieuws vandaag.
Maar eerst wil ik beginnen met een bedankje. Ik krijg zoveel leuke reacties van jullie over mijn blog, heel erg bedankt hiervoor. Ik vind dit erg leuk.
Ik hoop dat jullie mijn blog blijven volgen en ik jullie kan blijven inspireren en leuke nieuwtjes kan geven.
Hebben jullie tips of opmerkingen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

De nieuwe workshops voor de laatste maanden van dit jaar zijn gepland! (zie onder het kopje workshopdata) Wat gaat de tijd snel, maar we hebben nog een aantal gezellige maanden voor de boeg, donkere avonden, dus veel tijd om te knutselen.
In de eerste workshops maken we o.a. een geldkaart.
Wie kent het niet..... wil je geld geven aan iemand maar hoe verpak je dat een beetje leuk zodat het toch nog persoonlijk wordt.
Heb je zin om  mee te doen, laat het me weten zodat ik weet op hoeveel mensen in kan rekenen.



Ook de nieuwste Best-Of is er, die van Oktober. Van de stempels die het best verkocht zijn in de laatste 25 jaar maakt Stampin' Up! iedere maand een mooie selectie. Voor 17,95 te verkrijgen.

En, geef je in oktober een party, dan mag je bij verkoop vanaf 350,00 euro voor 25,00 meer aan gratis producten uitkiezen. Dus voor 80,00 euro!!!!
Lijkt je dit leuk of wil je hier meer informatie over, bel of mail me dan gerust.

En het leukste nieuws mag ik  je nog steeds niet vertellen maar het zal niet lang meer duren....

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...