zaterdag 23 november 2013

ontbijt

Heb je dat ook wel eens?
Ben je ergens mee bezig en krijg je gelijk inspiratie voor een leuke kaart.
Ik zat vanochtend aan het ontbijt...... en kreeg dus gelijk een goed idee.











En het werd deze kaart.




Heb je gezien waar mijn inspiratie vandaan kwam?

.......


.........


................
















Ja, goed gezien, de jampot dus!!!!!

Een kaart bedenken hoeft dus soms helemaal niet moeilijk te zijn. Kijk eens om je heen. Inspiratie genoeg!



Leuk nieuws.

Lijkt je het ook leuk om een stempel te hebben die alleen jij hebt? Dus echt gewoon de enigste in heel de wereld?
Maak hem zelf!!!
Er is nu een prachtige set te koop waarmee je je eigen stempel kunt maken.
Klik hier voor grote afbeelding:
 
 
 
Weten hoe het werkt? Bekijk het filmpje hieronder.
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B4hJPO_5k5w


Wil je hem ook? Voor 24,95 euro is het van jou!!!! Er is ook een navulset te koop, kun je nog meer stempels zelf maken.
Neem contact met me op dan bestel ik hem voor je.

Hoop dat ik jullie weer inspiratie/informatie heb kunnen geven,
Tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...