vrijdag 8 november 2013

Weing tijd

Hoi allemaal,

Heb op het moment zo weinig tijd. Ja, nee, er is tijd genoeg natuurlijk, gewoon 24 uur per dag. Maar weet soms niet hoe ik het allemaal weer goed in zal plannen. En dan gaat mijn "eigen tijd" nogal eens verloren.
Vast heel herkenbaar!
Maar toch nog 1 kerstkaartje gemaakt. Een variatie op een andere kerstkaart, misschien herken je het.



Dit keer met een bijpassende envelop. Ik vind het altijd zo leuk om ook de envelop een beetje bijpassend te versieren.
De basiskaart en de envelop zijn met het papier "crumb cake" gemaakt, het blijft een favoriet van mij samen met "whisper white" (wie al die namen toch elke keer bedenkt!)

Nog zin in een leuke workshop volgen? Kijk even onder het kopje "workshopdata" voor het actuele aanbod. Zou je graag eens ontmoeten.

Nu toch maar gauw met mijn zoontje naar buiten, heerlijk even frisse lucht opsnuiven.
Tot de volgende keer.

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...