vrijdag 3 januari 2014

Happy 2014

Allereerst wil ik jullie het allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar!
Dat het maar een creatief jaar mag worden. Aan mij zal het hopelijk niet liggen......

Iedereen veilig het nieuwe jaar ingekomen?
En zo is het dan al 3 januari en gaan ook de "gewone" dingen weer verder.
Kerstboom de deur uit, kerstdecoratie opgeruimd, Oei, wat lijkt het dan allemaal weer kaal zeg. Gauw weer eens iets gaan maken.

Maar eerst een kaart voor mijn buurmeisje, ze is vandaag 9 geworden.
En wat voor kaart dan hé? Ik wil toch een gekleurde.....als je mijn blog volgt weet je dat dit niet mijn sterkste kant is. Toch maar weer geprobeerd.
Om de pijn te verzachten, gooi ik hem er gelijk maar in:


Het is een Coastal Cabana geworden. Deze eerst bestempeld met Happy Birthday in 3 kleuren (strawberry slush, coastal cabana en baked brown sugar). Pas de tweede stempelafdruk gebruikt zodat het niet zo fel is.


Mijn buurmeisje is gek van paarden dus het moest een "paardenkaart" worden. Nu heb ik (nog) geen stempel van paarden of iets wat daar bij past, dus heb ik mijn dochters Xoomy (prachtig teken-ding) erbij gepakt en 2 paarden overgetrokken. Dit viel me nog niet mee, lijkt veel makkelijker dan het is, maar nu de kaart af is vind ik het totaalplaatje wel mooi geworden.


In de voorkant heb ik 4 kijkgaatjes geponst en versierd met een bloem. Deze bloem (strawberry slush) heb ik gestanst en ook geponst. Netjes op de gaatjes geplakt en voila...
Achteraf gezien had ik beter de 4 gaatjes symetrisch kunnen ponsen, was het totaalbeeld wat rustiger van geworden denk ik. Maar ja, wat al gebeurd is, is gebeurd hé.


Je ziet door de gaatjes stukjes van de paarden en de andere gaatjes versierd met bloemetjes en hartjes van de stempelset Banner Blast.


En zo is de kaart dus vandaag bij hen in de brievenbus beland.

groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Wat leuk bedacht Ellen! Daar zal ze vast blij mee zijn!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...