zondag 5 januari 2014

Winter Wonder Land

Wat is het toch kaal zo zonder kerstboom/decoraties in huis.
Ik moet er echt even weer aan wennen.
Dus moet er iets anders komen, maar wat.........

Het voorjaar vind ik nog te vroeg, het kan nog wel 3 maanden winteren. Maar ja... winter is het eigenlijk nog helemaal niet geweest! Als ik dit nu schrijf schijnt het zonnetje heerlijk naar binnen en buiten is het ongeveer 10 graden (boven nul dan hé)

Dus..... het wordt winter in Huize Hamhuis!
Zo decoreerde ik een vaas met een winters huisje, die je al eens eerder op mijn blog tegenkwam.



Dikke laag watten onderin, huisje geplaatst, een watten/bolletjes slinger erdoorheen en bovenaan de rand van de vaas...


Ja, ik kom het weinig tegen op de blogs e.d. maar dit prachtige sierband is van Stampin' Up!
Het is een soort kant randje dat zelfklevend is (Delicate details Lace Tape) dat prachtig is op kaarten (heel romantisch) maar dus ook perfect plakt op andere materialen. Ik maakte er ook bijpassende sfeerlichtjes bij.


Afgemaakt met een strik en label, een Winter Wonder Land.


Groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...