zondag 16 november 2014

Teamdag

Wat is het alweer lang geleden dat ik een blogbericht plaatste, vandaag dan maar een hele lange.
Want we hadden afgelopen vrijdag een teamdag van ons SU-team Utopia.
En dat had nogal wat voeten in de aarde want........

...het werd gehouden in Geleen, jawel
met de zachte G.
Natuurlijk wilde ik hierbij aanwezig zijn. Dus enthousiast op zoek naar een goedkoop treinkaartje, want met de auto vond ik geen optie (ben ik al moe als ik aankom).
Gelukkig kon ik vanaf Olst meereizen met een collega dus één en al gezelligheid.
Dacht ik.....

Stond ik netjes om 6.00 uur (ja, in de ochtend) op het perron, nahijgend van het harde fietsen (ja toch weer te laat van huis gegaan) gaat de trein niet......
Collega gebeld, welke trein ik dan zou nemen om haar te ontmoeten, ziet zij dat er een storing is bij haar in de buurt, dus ik kan helemaal niet met de trein bij haar komen. Alternatief, via Utrecht, den Bosch en dan elkaar ontmoeten.
Nou om jullie het hele verhaal te besparen, we hebben het gehaald, ook nog een stukje samen gereisd en alles was weer vergeten toen ik aankwam in Geleen, want

wat een gezelligheid, zo leuk om elkaar (weer) te ontmoeten, en een perfecte organisatie.
Want met 27 kakelende vrouwen in een garage....




 We kregen allemaal een klein kadootje, deze heerlijk gevulde beker.
En onze upline Miranda Mols hebben we bedankt met een aardigheidje.

Ook hadden we allemaal ons best gedaan om een leuke swap te maken. Een swap is een voorbeeld om te ruilen met anderen zodat je weer nieuwe ideetjes opdoet. Deze keer zouden we allen 1 swap maken en de beschrijving dan met elkaar delen. Omdat Miranda leuke prijzen beloofde voor de mooiste swaps deden we natuurlijk erg ons best en werden het soms hele projecten. Maar erg mooi!




Dit is mijn swap, alvast een inspiratie voor "oud en nieuw".
Het is een doosje met de Curvy Keepsake Box gemaakt en als je het open doet...





 ...dan zie je dit.
Happy New Year... met vuurwerk.




Ook hadden we diverse workshops die dag.
Ik vond het natuurlijk veel te leuk om iedereen te ontmoeten en bij te kletsen dat ik de workshop-projecten nog niet af heb. Deze ga ik thuis afmaken en laat ik jullie de volgende keer zien.

Ook maakten we een workshop-kaart voor elkaar.
Je maakt thuis een kaart, maakt alle onderdelen in het tweevoud en doet alle onderdelen voor één kaart in een zakje. Deze zakjes werden uitgedeeld en met deze onderdelen moest je een kaart maken. Toen het af was werden de gemaakte kaarten en de originelen naast elkaar gelegd.
Wat leuk om te zien wat iedereen ermee gemaakt had.
Dit was mijn opdracht:


Omdat ik natuurlijk alleen de onderdelen had en geen stempels werd mijn variant vrij simpel. (de linkse kaart is door iemand anders gemaakt en de rechtse kaart heb ik gemaakt met de onderdelen die ik kreeg) Ik geloof dat ik er thuis nog wat bij ga voegen om de kaart "af" te maken.
Wel heel erg leuk om te doen.

Nou en zo was is dus na een overweldigende dag om 21.15 uur weer thuis.
Maar.... 
                   ik had het niet willen missen !!!!!!!

groetjes Ellen

2 opmerkingen:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...