zondag 30 november 2014

Oef....

Wat hebben we ons op de hals gehaald ....


Je ziet het al, het is productie-werk geworden.
Maar helemaal leuk natuurlijk dat jullie onze creatieve kerst-potjes zo leuk vinden.
En Agnes en ik gaan met veel liefde voor jullie aan de slag.

En zo maakten we ook nog leuke kerstballen in hetzelfde thema.
Productie-werk zijn we toch niet zo goed in, dus tussendoor willen we ook nog steeds weer even wat anders doen.
En zo ontstonden deze kerstballen.


Tot ik erachter kwam dat mijn voorraad kerstkaarten ook niet echt groeit op dit moment.
En wil ik iedereen een persoonlijke kerstgroet sturen dan moet deze voorraad toch echt nog wel aangevuld worden dus .....


ging ik aan de slag met een Sponge Dauber.
En maakte ik, jawel, een kerstboom.


De eerste werd in goudkleuren en de tweede met rood. Eigenlijk precies dezelfde kaarten maar toch verschillend.


Nadat ik de kerstboom gesponst had heb ik er kleine "takjes" op gestempeld met dezelfde kleur groen (Garden Green).


De randen van de kaart (die ik later op een basiskaart plakte) heb ik bewerkt met de Distress Tool, en groen gemaakt. Zo krijg je een rafelig randje.


En welke heeft jouw voorkeur?


Mijn voorraad is weer (een beetje) bijgevuld, nog maar niet tellen hoeveel ik er nog moet.
Daar word ik altijd zo ongemotiveerd van.
Zo gauw ik weer een idee krijg ga ik gewoon weer lekker aan de slag en begin december zal ik eens gaan tellen.
Eeehhhh, begin december, is dat morgen al ?????

groetjes en tot gauw, Ellen

2 opmerkingen:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...