zondag 7 december 2014

Afscheid

Geen kaart vandaag maar een project waar ik deze week mee bezig was.
Onze jongste gaat afscheid nemen van het kinderdagverblijf.
Hij word binnenkort 4 en mag naar de basisschool, hij heeft er al veel zin in.

Maar de laatste dag op zijn "school" Okidoki mag hij natuurlijk trakteren.
Enthousiast heeft hij mama geholpen met alle traktaties:


Vrolijke poppetjes met een doosje (Curvy Keepsake Box) als buikje, gevuld met een punchballon en doosjes rozijntjes.





En voor de juffen ook een doosje met inhoud. Ik was even niet zo creatief en heb gebruik gemaakt van mijn swap die ik laatst maakte voor onze teamdag.
Misschien herken je hem. Hugs en Kisses ( Good Greetings stempelset) omdat hij alle juffies zo lief vind. 


En het eind van het jaar is ook al onderweg.
Daarom heeft Stampin' Up! weer een eindejaars uitverkoop!
Misschien staat er nog iets voor je tussen. De stempelset Good Greetings ( o.a. Hugs en Kisses) heb ik ook zien staan. Evenals vele soorten papier, en nog veel meer. Maar het gaat wel erg snel en op=op.


Klik Hier om alle producten te zien.

Groetjes en tot gauw!
Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...