zondag 28 december 2014

In de Spotlight 3

Dit keer een superleuk zelfmaakpakket in de Spotlight.
Het is de Perpetual Birthday Calendar project Kit.
Een indrukwekkende naam voor gewoon een hele leuke set waar je zelf een Verjaardagskalender mee maakt.


In de Kit zit alles om die leuke kalender te maken. Je kunt je eigen stempels en inkt gebruiken.


Helaas heb ik nog niet de tijd (lees: inspiratie) gevonden om hem te maken. Ik wil hier eigenlijk eens rustig voor gaan zitten en dan kijken wat het wordt. Ik hoop hier binnenkort tijd voor vrij te kunnen maken. Natuurlijk laat ik hem dan hier zien.
Hieronder zie je twee voorbeelden gemaakt door collega's uit Amerika.

 (foto van internet)


(foto van internet)

Je kunt ook een stempelset erbij kopen, speciaal hiervoor gemaakt. Hier staan o.a. alle maanden op.

Wat mij betreft een geweldige Verjaardagskalender (Kit) om zelf te maken, cadeau te krijgen of cadeau te geven. (verkrijgbaar vanaf 6 januari)

Tot morgen.
groetjes Ellen



1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...