maandag 29 december 2014

In de Spotlight 4


We gooien hem er gelijk in..... de kaart van vandaag!
Gemaakt met de stempelset Lotus Blossom Stamp Set, deze kun je o.a. gratis uitzoeken uit de SAB-folder.

Denk je nu, waar gaat dit over? Scroll dan even naar beneden en bekijk de andere blogberichten van de afgelopen dagen. Hier zie je voorbeelden van producten uit de nieuwe catalogus en de leuke actie die 6 januari van start gaat (SAB)



Zo maakte ik ook een versie met alleen de kleur Crumb Cake, het werd een condoleance kaart. Gelukkig hoef ik die niet zo vaak te maken, maar hij is wel heel mooi met deze stempelset vind ik.

De bloem stempel je met drie verschillende stempels, je kunt de bloem opbouwen zoals je zelf wilt. Hieronder een aantal (proef)bloemen gemaakt.
Bij de condoleancekaart heb ik bijv. maar twee stempels gebruikt en de laatste weggelaten. Je bloem ziet er dan weer anders uit.
Een kleurrijk boeket zou dus ook heel leuk staan denk ik. Ga ik ook maar eens uitproberen.



Zie je gauw, groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...