dinsdag 23 december 2014

De laatste....

Afgelopen week maakte ik de laatste kerstkaart.
Ieder jaar neem ik me weer voor om op tijd te beginnen en dus op tijd klaar te zijn.
Dat op tijd beginnen lukt vaak nog wel, maar op tijd klaar zijn .....



Ik laat hem nog zien maar ik neem aan dat jullie allemaal al lang klaar zijn met de kaarten. Hoeveel maken jullie er?

Ook stond ik die week op de kerstmarkt bij een verzorgingstehuis bij ons in de buurt. Altijd erg gezellig, leuke sfeer en lieve mensen.
De hele dag door laat ik dan van alles zien, mensen vinden het vaak leuk om je bezig te zien.
Ik ging lekker aan het kleuren, en zo ontstond deze kaart.


De bloemen zijn gekleurd met Blendabilities (Rich Razzleberry), de blaadjes ingekleurd met een blenderpen en groene inkt (Garden Green).


De stempelset is een hostess-set, namelijk Bloom with Hope.
Deze set kun je krijgen als je een party houd en jij als gastvrouw iets mag bestellen.


En.....
           Heel Leuk Nieuws !!!!!


In januari begint weer de Sale-A-Bration periode.

Dat betekent feest, bij iedere € 60,00 euro die je besteed mag je een kadootje uitzoeken.

En de nieuwe seizoenscatalogus (voorjaar/zomer) begint dan ook weer.

Dus vanaf 6 januari..........

Maar om jullie alvast lekker te maken probeer ik tussen Kerst en Oud & Nieuw iedere dag iets nieuws te laten zien uit die catalogussen. 

groetjes en dus tot gauw! Ellen
          


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...