zaterdag 27 december 2014

In de Spotlight 2

Wat zal ik vanavond een tijd hebben om te knutselen.
Onze oudste dochter houd haar "verjaardagsfeestje" met de meiden van haar klas. En de rest van ons gezin is dus verbannen naar.....
ja, waar naartoe eigenlijk?
Onze keuken en kamer zitten aanéén, dus blijft er eigenlijk niets anders over dan het kantoortje (waar nou heel toevallig al mijn spullen liggen) en onze slaapkamers.
Je hoort mij dus niet klagen vanavond, behalve als ik de rommel op mag ruimen aan het eind van de avond denk ik. 

Maar vandaag laat ik weer iets nieuws zien, dit keer een stempelset die je gratis uit mag zoeken als je voor € 60,00 aan producten besteld (SAB, vanaf 6 januari).
Er is een heel boekje met allemaal leuke kadootjes om uit te zoeken, o.a. dus ook deze leuke stempelset.




Het zijn 5 losse stempels, dus je kunt ze combineren zoals je het zelf wilt. En zo kun je dus ook zelf kiezen hoeveel kaarsjes je bijv. op de taart zet.


Een superleuke set die je eigenlijk niet mag missen. Wordt dat even moeilijk kiezen straks als de Sale-A-Bration begint. Hij duurt gelukkig tot eind maart, dus veel tijd om mooie dingen te scoren.

Tot gauw! groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...