woensdag 14 januari 2015

Zwart - Wit

Als eerste wil ik de nieuwe volgers van mijn blog een warm welkom heten. Wat leuk dat jullie ook mijn blog komen volgen. Ik hoop dat jullie hier inspiratie en een stuk gezelligheid vinden.

Een klant die ik regelmatig spreek maakt geweldige zwart/wit kaarten.
En dat wilde ik ook eens proberen, nieuw jaar, nieuwe uitdagingen.

Dus met een vel zwart cardstock, wit cardstock en een vel dessinpapier, zwart en grijze inkt ging ik aan de slag.
Wel prettig hoor voor een keer, als je niet meer mag gebruiken dan dat.
Dit werd mijn kaart:



Ik ben er best tevreden mee. Zwart/wit kan dus ook best heel chique zijn!

Denk je nog aan de Sale-A-Bration morgen/avond op dinsdag 20 januari?

's Morgens van 9.30 tot ongeveer 11.30 uur
's Avonds van 20.00 tot ongeveer 22.00 uur

Je kunt allerlei nieuwe producten en voorbeelden komen bekijken, gratis meedoen aan een kleine workshop en dit alles onder het genot van een kopje koffie/thee en wat lekkers (bij mij thuis).
Aan het eind neem je gratis de nieuwe catalogussen mee naar huis.
Neem gerust een introducee mee.

Aanmelden kan via mail (ellenkado@kpnmail.nl) of telefoon (0523-270794)

Ik hoop je te zien!
groetjes Ellen

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, jij bent snel, ik ben nog aan het bijwerken en ik zie al een berichtje. Dank je wel voor je leuke reactie.
      groetjes Ellen

      Verwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...