vrijdag 30 januari 2015

Winterweer


't Is toch prachtig.....
Ik houd wel van dit winterweer. Natuurlijk is het geen pretje als je de straat op moet, als je slecht ter been bent of andere narigheid.
Maar als ik naar buiten kijk, mijn kinderen zie spelen in de sneeuw word ik er wel blij van.
En stiekem mag ik graag ook nog wel even meedoen met een mooie sneeuwpop maken.

Zo ging ik deze week lekker aan de slag met achtergronden maken.
En deze techniek die ik gebruikte vind ik erg leuk! Dit werd mijn kaartje:


Eigenlijk past het ook wel bij de sneeuw nu vind ik.

Lijkt het je leuk om ook deze techniek te leren geef je dan nu op voor een workshop. Bij genoeg deelname plan ik een workshop bij mij thuis.
Ook kan je natuurlijk met een groepje vriendinnen/collega's/buren etc. je aanmelden. Je kunt dan kiezen of je bij mij komt of dat ik bij één van jullie kom.


Nu wachten er nog winterse werkzaamheden (sneeuwruimen dus....) op mij, tot gauw maar weer.

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...