zondag 1 februari 2015

Leuk nieuws!

Ja, het komt er weer aan.
De leukste creatieve beurs in Hardenberg waar ik weer samen met mijn collega Petra een stand mag bemannen.
Op 20, 21 en 22 februari kun je ons weer vinden met onze stand Stampin' Up!




Het begint al bijna een traditie te worden, maar superleuk. Ik heb er nu al weer ontzettend veel zin in.
Natuurlijk laten we weer vele nieuwe producten zien en allerlei creatieve voorbeelden.
Ook kun je een workshop volgen met de stempelset Sheltering Tree.
           We zullen hier ook een leuke beursactie mee aanbieden.


En wat ook bijna een traditie wordt !!!!!!!:


Ik mag weer gratis entreekaarten weggeven voor deze beurs.
Ik verloot 2 x 2 kaarten. Wil je hiervoor in aanmerking komen?
Mail me dan: ellenkado@kpnmail.nl en wie weet word jij één van de gelukkige winnaars.
Ook op facebook (Ellen Hamhuis) zal deze actie bekend worden gemaakt.
Binnenkort lees je hier wie de kaartjes hebben gewonnen.



En ik heb nog meer nieuws.

Met een flink aantal demonstratrices van team Utopia zetten we een nieuw challengeblog op.
Miranda en Marlieke zijn al heel ver met de voorbereidingen en binnenkort kun je hier aan mee doen. Klik op het plaatje om er alles over te weten te komen.



Een fijne zondag, groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...