zaterdag 7 februari 2015

Sheltering Tree


Eén van de mooiste stempelsets uit de Voorjaar/Zomer-catalogus vind ik toch wel de stempelset:....Sheltering Tree.                                                                                       


De boom vind ik erg mooi en omdat je alle onderdelen apart kunt stempelen zie ik voor me hoe je er bij elk seizoen een kaart mee kunt maken.
En zelfs als je gaat beginnen aan de kerstkaarten (of moet je er nog even niet aan denken?) kun je deze set geweldig mooi gebruiken, want er zitten ook sneeuwvlokjes bij.
Een set dus voor het hele jaar rond.
Ik ging er ook lekker mee aan het stoeien, het resultaat:


Voor de achtergrond (kaartje van 14,4 bij 10 cm die ik op een A6-kaart plakte) gebruikte ik alleen de stempel met de "blaadjes" en hiermee maakte ik mijn eigen dessinpapier. Bij deze kaart gebruikte ik de kleuren perfect Plum en Elegant Eggplant en voor de boom zwart (misschien op de foto wat minder goed te zien maar het is toch echt paars).
Op het kleine kaartje (12,4 bij 8 cm die ik daar weer bovenop plakte) stempelde ik de boom, maar niet helemaal erop, en de tekst "friendship is a sheltering tree".
Ik liet een gedeelte van de boom weg, zo lijkt het net of de boom en de achtergrond met elkaar "versmelten".


Ook maakte ik dezelfde kaart met andere kleuren (Strawberry Slush, Crisp Cantaloupe en Pistachio Pudding en de boom met Baked Brown Sugar).
En je kaart krijgt gelijk een hele andere uitstraling.

Met deze stempelset bieden wij ook een leuke workshop aan op de Creabeurs in Hardenberg (20, 21 en 22 feb.)
Heb je al  meegedaan voor de gratis kaartjes te winnen?
Kijk voor alle info even naar het bericht hieronder.

Tot gauw! groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Ook heel mooi voor condoleance...!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...