zondag 31 mei 2015

Alweer productiewerk

En deze week stond alweer in het teken van productiewerk.
Vertelde ik jullie vorige week over onze teamdag en het swappen, deze week was ik alweer lekker bezig voor de Make en Take van a.s. dinsdag.

Dinsdag 2 juni is er een make en Take bij mij thuis vanwege de nieuwe catalogus. En omdat ik het leuk vind om iedereen een Goodiebag mee te geven naar huis mocht ik weer aan de slag. En wat is er leuker dan kleine kadootjes bedenken en maken voor iedereen?



Wil je graag meer weten over deze Make en Take? ('s morgens of 's avonds), kijk dan even bij het bericht hieronder van dinsdag 12 mei.

En zo mocht ik deze week ook al lekker aan de slag met een aantal nieuwe producten.
Mijn oog viel gelijk op dit mooie bord, de Gift Bag Punch Board.
Met dit handige hulpmiddel maak je in een handomdraai prachtige tasjes. In verschillende soorten en maten.



En wat is dat gaaf om te doen zeg. Hieronder een grote tas, leuk voor een flesje wijn bijvoorbeeld.



Of juist een heel klein tasje voor chocolaadjes, klein kadootje of geld.



Dit zijn zomaar twee standaard tasjes volgens de beschrijving maar ik weet zeker dat ik er nog veel meer mee kan, en dat daagt mij natuurlijk gelijk uit.

Dus ik zou zeggen, kom a.s. dinsdag gezellig bij mij thuis en kom kijken naar wat ik nog meer gemaakt heb met deze gift bag punch board! en al het andere moois natuurlijk.
(en neem dan gelijk die mooie nieuwe catalogus mee naar huis)

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...