dinsdag 12 mei 2015

Nieuwe kleuren

Jaaaahooee......, daar is t'ie dan!!!
Ook ik ben in het bezit van de nieuwe jaarcatalogus van Stampin' Up!
En mooi dat ie is.....
                                  je hoort mij vandaag niet meer terug hoor.


Ik heb hem al van voor tot achter doorgelezen en weer terug.
Wat een mooie nieuwe producten staan erin en veel inspiratie-foto's, ik krijg meteen zin om aan de slag te gaan.


En dat heb ik dan ook gedaan. Even spelen met de nieuwe Incolor kleuren 2015-2017.
Hier word ik zeker blij van, en van deze kleuren mogen we twee jaar genieten.
Hieronder zie je al de 5 kleuren bij elkaar.
(van boven naar beneden: Delightful Dijon, Cumcumber Crush, Tip Top Taupe, Watermelon Wonder en Mint Macaron)



En wil jij nou ook graag in het bezig komen van de nieuwe catalogus en de nieuwe kleurtjes in het echt zien?

Kom dan gezellig langs op 2 juni  's morgens tussen 9.30 - 11.30 
                                                       's avonds tussen 20.00 - 22.00 

Wat is er dan te doen:
- Je kunt weer vele (nieuwe) producten van Stampin' Up! zien en eventueel uitproberen.
- Ik verkoop retired (2e hands) producten van Stampin' Up!
- Je kunt meedoen met een kleine workshop (Make en Take)
- Er staat een kopje koffie/thee klaar met iets lekkers. 
- en je neemt aan het eind een leuke Goodie Bag mee naar huis met gratis de nieuwe catalogus!

Je kunt hier aan meedoen voor € 3,00 p.p.

Natuurlijk hoop ik je te zien, ik hoor graag als je 's morgens of 's avonds mee wilt doen.

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...