vrijdag 31 juli 2015

Aan het voorbereiden.

Morgen sta ik weer gezellig een dag op een crea&hobbybeurs.
Dus deze week staat weer in het teken van de voorbereidingen.
Ik heb al diverse leuke cadeautjes gemaakt.

Het is en blijft leuk om te doen, maar de tijdsdruk vind ik soms wat minder. En dan valt mijn creativiteit soms ook wat weg. Tja... volgende keer dan toch maar wat eerder beginnen?   Zeg ik dit niet elke keer weer? Wanneer zal ik het eens leren.....

Maar hier een kleine impressie:




En wil je graag meer zien? 
Dan raad ik je toch aan (als je in de buurt woont) om gezellig langs te komen!
Je kunt ook een workshop volgen, en ik heb natuurlijk de hele dag tijd voor een praatje.

De Crea&Hobby Fair is in Dedemsvaart (tijdens de Dedemsvariaweek).
Het is dus Zaterdag 1 Augustus van 10.00 - 17.00 uur.
Het wordt gehouden in het centrum van Dedemsvaart (de Julianastraat, ik sta nabij MFC de Baron).



Wie weet zie ik je dan.

groetjes Ellen

2 opmerkingen:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...