dinsdag 4 augustus 2015

Sprinkles of Life

Vol goede moed nam ik mijn fototoestel mee naar de creabeurs afgelopen zaterdag.
Ik ging lekker veel foto's maken om jullie ook een beetje mee te laten genieten.
Dus bij deze een leuke impressie van die dag:

Toen ik aan het opruimen was kwam ik opeens mijn fototoestel tegen...........

Maar het was een gezellige beurs, heb nieuwe mensen ontmoet, bekenden gesproken, kortom het was een leuke dag met ook veel mooi weer.

Dat kun je van vandaag niet zeggen, het regent hier de hele dag.
Dus vandaar dit kaartje vanmiddag gemaakt:

Every cloud has a silver lining - you just have to look up to see it.

Vandaar dat ik de wolken bewerkt heb met zilverglitterlijm (Dazzling Details Silver Sparkle).
Moeilijk te zien zo op de foto maar hieronder in de close-up zie je wat ik bedoel.


De wolken heb ik wat achter elkaar gestempeld, deze techniek heet "maskeren".


Hiervoor heb ik eerst de stempel afgedrukt op een kladblaadje.
Dit moet een dun papiertje zijn, post-it of memoblaadje. (als het papier te dik is
dan komt de volgende afdruk niet mooi aangesloten op de andere vanwege het verschil
in dikte). Deze afdruk heb ik netjes uitgeknipt.

De eerste afdruk op je kaart stempel je zoals je wilt.
Hierop leg je dan het uitgeknipte wolkje en daarna stempel je de tweede afdruk zeg 
maar half over de eerste heen.
Als je het kladpapiertje eraf haalt zie je dat de wolk half achter de eerste valt.
Dit kun je net zo vaak herhalen als je wilt.




Ik hoop dat het morgen weer wordt voor dit:


Met dezelfde stempelset maakte ik dit ijsje, omdat ik hoop dat morgen weer volop de zon schijnt (lijkt er wel op volgens de weerman).

De stempelset heet Sprinkles of Life en past perfect bij de Tree Builder Punch.
Heel veelzijdig zoals je ziet, ik ben ook benieuwd naar de cupcake en boom die je ermee kunt maken.

En wat ik nu heel goed vind, als je deze set aanschaft dan doneert Stampin' Up! €2,50 naar het Ronald Mc Donald Huis. 


Morgen (woensdag 5 aug.) ga ik weer bestellen, dus als ik iets voor je mee mag bestellen dan hoor ik het graag.
Ook krijg je dan gelijk van mij gratis de nieuwe Herfst/Wintercatalogus die ingaat op 1 september.
En daar staan weer mooie dingen in.......... begin maar vast te sparen, kan ik je vertellen. Mijn verlanglijstje is al behoorlijk lang.

Tot gauw, groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...