zondag 16 augustus 2015

Win Actie

Deze week beginnen bij ons de scholen weer. Tijd om het regelmatige leven weer op te pakken. Maar vol met herinneringen van deze zomer. Ik vind het heerlijk de zomervakantie maar kan er ook weer prima mee leven dat het voorbij is.

En zo was het ook tijd voor een nieuwe agenda.
Ik kocht een leuke nieuwe agenda om te pimpen, maar zag ik er later nog één!
Twee heel verschillende agenda's, maar beide leuk om zelf te versieren.
Dit zijn ze geworden,

Agenda 1:



Agenda 2:



Maar ja.... wat moet je nu met twee agenda's !


Dus lijkt het me leuk om agenda nummer 1 weg te geven...

Wie verdient er volgens jou deze agenda? Of waarom wil je hem graag zelf?

Laat een leuke, liefdevolle, grappige (enz.) reactie achter (hieronder) en de mooiste wint deze agenda (met wat leuke gadgets). 
Volgende week zondag 23 augustus kies ik de winnaar!

Lukt het je niet om hier een reactie achter te laten dan mag je ook je reactie doorgeven onder mijn facebookbericht of via mail: ellenkado@kpnmail.nl


Zo moesten natuurlijk ook de boeken weer gekaft worden en mijn dochter ging met haar vriendinnen gezellig de boel pimpen.
De hele tafel lag vol maar er werd productief gewerkt.
Als het hele schooljaar net zo leuk verloopt als deze middag dan komt het wel goed!


In ieder geval zijn de boeken en schriften erg vrolijk geworden.



groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...