donderdag 17 december 2015

Nieuws

De kerstkaarten zijn op de bus, tijd voor iets nieuws.
En wat is er dan leuker dan spelen met de nieuwe producten van Stampin' Up!
Eén van de leuke voorrechten van demo zijn, ik mag al eerder de producten van de nieuwe catalogus uitproberen, zodat ik jullie alvast leuke voorbeelden kan laten zien.

En hoe kan dat beter dan met een kaartje, dit keer voor mijn broertje die vandaag 40 is geworden.


Voor deze kaart gebruikte ik de stempelset Number of Years, die bijpassende dies (snijmallen) heeft.
Deze set staat in de nieuwe catalogus die vanaf 5 januari in gaat.
En daarbij gebruikte ik de stempelset Sky is the Limit. En dit is een set die je gratis kunt verdienen vanaf 5 januari. (En er zullen nog veel meer cadeautjes zijn die je kunt uitzoeken. In januari vertel ik je er natuurlijk alles over.)


De basiskaart is Pasific Point, een heerlijke blauwe kleur. Uit een stuk whisper white cardstock sneed ik de 40 met de snijmallen. Ik stempelde het vliegtuig met Smoky Slate.
Door het geheel met Dimensionals (foamblokjes) op te plakken komt de 40 extra mooi uit vind ik.


hier zie je die verhoging ook goed.


Natuurlijk een bijpassende envelop erbij, dit keer de 40 gestempeld met Pasific Point inkt.


In de volgende berichten zal ik telkens iets nieuws laten zien uit de nieuwe catalogus.
En wil je deze catalogus al vast helemaal doorlezen (rustig op de bank met een heerlijk kopje thee erbij bijv.) dan kun je hem bij mij komen ophalen.

Tot gauw!
groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...