dinsdag 8 december 2015

Nog eentje dan...

Kan nog hé..... de kerstkaarten.
Deze vond ik toch zo super-schattig, moest ik even laten zien.

De stempelset heet Christmas Cuties (de naam zegt het al.....)


Expres de kaart heel simpel gehouden, dan komt het engeltje extra goed uit. Deze heb ik ingekleurd met de blenderpen. (echt wel een favoriet gereedschap van mij)


Ik ben er nog niet klaar mee, met de kerstkaarten, jij wel?
Had er al heel wat op voorraad maar de meesten al weer verkocht. Dus het wordt toch nog weer "op het laatste moment".

Maar er liggen al weer nieuwe spulletjes op mij te wachten, de voorjaars/zomer catalogus komt er al gauw weer aan.
Binnenkort laat ik je alvast voorbeelden zien.
En wil jij graag de nieuwe catalogus al ontvangen? Kom dan gauw bij me langs en haal er gratis één op. (ik wil hem ook naar je toe verzenden, je betaald dan alleen de verzendkosten).

Ik kan je nu al vertellen dat het een HELE mooie catalogus is, dus 2016 gaat goed beginnen....

groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...