woensdag 24 augustus 2016

Kerst in de zomer

Deze week is het wel heerlijk weer hoor!
Viel het (voor mij) afgelopen weken wat tegen qua weer, nu ben ik wel blij dat de zon weer schijnt.
En wat doe ik......

                             .....kerstkaarten maken!


Volgende week (1 september) gaat alweer de nieuwe herfst/winter catalogus van start. En ja, ik kon natuurlijk de verleiding niet weerstaan om al een aantal kerst/winter producten aan te schaffen.


De eerste creatie werd een chocolade-kadootje, net zoals ik in mijn vorige blogbericht beschreef. Nu met een iets groter reepje.
Ik gebruikte de set Christmas Magic (te koop per 1 september), een kerst-set maar nog niet echt met kerstkleuren. Ik geloof dat ik nog even in de "mood" moet komen. Maar schattig vind ik hem wel.




De tweede poging werd een kaart met dezelfde set. 
Voor de achtergrond gebruikte ik de stempel-set Timeless Textures (met Crumb Cake inkt).
Hier en daar wat accenten met de Wink of Stella glitterpen, dit geeft een extra effect, maar is op de foto niet te zien.


En moet je zien wat voor geweldig papier ik gescoord heb? Het is Candy Cane Lane dsp (30,5 x 30,5 ook verkrijgbaar per 1 september).





Ik werd er helemaal hebberig van. Nu nog tijd zoeken om er mee aan de slag te gaan. (maar dat komt vast wel goed.)

Wil jij ook alvast in de stemming komen en de catalogus in je bezit hebben? Kom er dan gauw één halen, of geef me een seintje en ik stuur hem naar je toe (tegen verzendkosten).

Fijne zomergroet,
Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...