vrijdag 12 augustus 2016

Opdracht

De afgelopen weken stond ik op twee markten.
Vorige week op de hobby en creafair van de Dedemsvaria. Was heel gezellig maar helaas had ik een plekje gekregen die niet zo zichtbaar was. We stonden met ongeveer 4 kramen ergens achteraan.

Omdat het zo rustig was ging ik een praatje maken met de buurvrouw en zo kwam het idee om iets te maken voor haar, voor een tweeling die 50 werd. Eigenlijk een kaart, maar zo pratende ontstond er een ander leuk idee.
Dit werd het:


Ik had nog twee houten bordjes met een klem.
Ik maakte twee basiskaartjes in dezelfde stijl om die eronder te klemmen. Op de achterkant een leeg kaartje zodat er een wens opgeschreven kon worden.


De bloem (en de tekst Gefeliciteerd) is uit de stempelset Recht uit het hart, de 50 uit Numbers of Years. Ook het naamkaartje is een snijmal uit die set, de naam zelf stempelde ik met Labeler Alphabet. Zo handig, kun je iedere naam maken die je maar wilt.


Bij de mannenversie maakte ik een achtergrond met de Hardwood stempelset.
Het naamkaartje van Erik maakte ik met de Banner Punch (en stempelset).

En zo werd het toch nog een leuke en productieve dag!

***


Deze week mocht ik met een kraampje op de boerderij staan. Er werd een fietstocht gehouden.
Natuurlijk maakte ik een aantal boerderij-spulletjes.
De koe-stempel is niet van Stampin' Up! maar had ik nog zelf.




Een potje voor de voetbal liefhebber!


En varkens-snoetjes mogen natuurlijk ook niet ontbreken op de boerderij.
Het varkentje bovenop maakte ik met de Foxy Builder punch.


En ik blijf hem leuk vinden, het "hoesje" voor om een chocoladereepje.


groetjes en tot gauw!
Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...