woensdag 20 september 2017

50

Mijn oom en tante waren afgelopen week 50 jaar getrouwd!
We mochten naar hun feest en namen een mooie kaart met inhoud mee, nou ja, dat was de bedoeling.
Tien minuten voordat we weg moesten was ik de kaart nog aan het afronden, je weet wel, altijd weer op het laatste moment.
Maar ik was tevreden en vol goede moed vertrokken we naar het feest ..... zonder kaart!
Gelukkig mochten we toch naar binnen en de kaart is een dag later netjes bezorgd.





Volgend weekend (29, 30 september en 1 oktober) is het alweer het Creaweekend in de Evenementenhal in Hardenberg.
En natuurlijk kun je me daar het hele weekend vinden. Helaas dit keer zonder mijn maatje Petra, maar dat mag de pret niet drukken. 

Op facebook kun je een leuke winactie voor vrijkaarten vinden! (facebook: EllenKado)

Onder alle mensen die iets bestellen op de beurs (of in dit beursweekend via mail, telefoon, app e.d.)
verloot ik ook een mooi pakket van Stampin' Up!


Ik hoop je te ontmoeten op de beurs!
groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...