woensdag 27 september 2017

Beurs

Ik heb er alweer ontzettend veel zin in.....

Dit weekend sta ik weer op het Creaweekend in de Evenementenhal in Hardenberg (29, 30 september en 1 oktober)

Helaas dit keer zonder mijn maatje Petra, wat zal ik haar missen!
Maar het wordt weer een hele leuke beurs, ik heb geprobeerd een inspirerende kraam te maken, dus ik hoop jullie natuurlijk te zien!


En tijdens het beursweekend heb ik een leuke actie!
Alle bestellingen verzend ik gratis en onder alle bestellers verloot ik deze exclusieve stempelset: Merry Patterns.
(je kunt je bestelling doorgeven op de beurs maar natuurlijk ook via mail/telefoon)

Ik hoop jullie allen natuurlijk te mogen ontmoeten op de beurs!
Je kunt me vinden in standnummer 138, dit is in Hal 2.


En er is meer leuk nieuws :
Omdat het 7 oktober World Card Making Day is heeft Stampin' Up! een leuke actie tussen 1 en 10 oktober.

Als je op deze foto klikt, krijg je alle producten te zien!



En er is ook nog een leuke designpapieractie in de maand oktober.

Als je op deze foto klikt, krijg je alle producten te zien!


Ik ga weer bestellen op 2 oktober, dus als ik iets voor je mee mag bestellen, doe ik dat graag.
Je kunt je bestelling doorgeven via mail (ellenhamhuis@gmail.com) of per telefoon (0523-270794).
Wil je liever eerst wat meer informatie of heb je een vraag laat het me weten!

groetjes en tot gauw!
Ellen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...