dinsdag 16 oktober 2018

Country Home

Wat een prachtige set!
In eerste instantie was hij mij niet eens zo opgevallen tot ik hem mocht gebruiken van mijn collegaatje Petra, en ja helaas...... nu ben ik er verliefd op!

En dit is hem dan:


Als basis gebruikte ik Wood textures DSP, daarop Galvanized Metallic paper geëmbosd met de Tin Tile Dynamic Textured Impressions Embossingfolder.


Het geëmbosde papier bewerkte ik de randen met een sponge dauber met Early Espresso inkt. Dit deed ik niet al te netjes en de randjes van het papier maakte ik ook wat "kreukelig".
Wat een gaaf effect!



De afbeelding stempelde ik met Early Espresso op Whisper White cardstock en kleurde ik in met de Watercolor pencils (bewerkt met de blenderpen).
Na het uitknippen bewerkte ik ook hier de randjes met een sponge dauber en Early Espresso inkt.
Ook maakte ik wat spetters op de melkbus.


Achter de pot plakte ik een stukje Chicken Wire Elements (kippengaas) en Braided Linen Trim, een mooi dun linnen lint met grijsachtige tint.


En voila, klaar!

Tot gauw!
groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...