zaterdag 13 oktober 2018

Workshop

Ik hoor het zo vaak om me heen, het is zo moeilijk om een condoleance kaart te maken, of een kaart om iemand sterkte te wensen.
En waarom eigenlijk? 
Voor mij is het vaak de lading die erachter zit, je wilt een mooie kaart maken maar ook niet te uitbundig, en het liefst speciaal voor die persoon.


Reden voor mij dus om hier eens een workshop mee te houden.
Dus wil je hier ook graag mee aan de slag, en zien wat er allemaal mogelijk is, kom dan gezellig meedoen.

Wanneer: 
Woensdag 17 oktober van 20.00 - 22.00 uur
Donderdag 18 oktober van 9.30 - 11.30 uur

Kosten; € 7,50  
Dit is inclusief alle materialen om meerdere kaarten te maken, een kopje koffie/thee en iets lekkers.

Graag opgeven als je mee wilt doen.





groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...