zondag 18 november 2018

OnStage 2

Zoals jullie al gelezen hebben ben ik vorige week naar OnStage geweest.
Een super gezellige en inspirerende dag met allemaal Stampin' Up! collega's.
Hieronder een impressie.










Kijk ook dit leuke Filmpje (klik op het woord filmpje)


En zoals jullie in mijn vorige bericht lazen wordt er altijd ook geswapt.
Hieronder een aantal prachtige swaps die ik kreeg:


Gekregen van Daniëlle, stempelset Beautiful Bubbles.


Gekregen van Berdien.


Gekregen van Petra, stempelset Spirited Snowmen.


Gekregen van Laura.


Gekregen van Jacqueline, dsp Graceful Glass Vellum


Een superleuke dag dus....
En we werden verwend met mooie stempelsets, tassen en andere cadeautjes.
Ook hebben we veel geleerd, nieuwe projekten gemaakt en alvast veel nieuws gehoord voor het nieuwe jaar, maar dat moet ik nog even geheim houden.

Lijkt jou dit nou ook geweldig leuk? Kom dan gezellig in mijn team en wordt ook demonstratrice.
Altijd op de hoogte van alle nieuwtjes, producten met korting kopen en/of er je baan van maken, alles kan!
Ik vertel je er graag meer over (of kijk ook eens onder het kopje "zelf demo worden")

tot gauw!
groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...