zaterdag 7 juni 2014

Even niet storen!

Op mijn vrije momentjes deze week wilde ik niet gestoord worden.
Of eigenlijk, je kon me rustig proberen te storen maar ik merkte er niets van.
Hoe dat komt?

Ik heb de nieuwe jaarcatalogus in mijn bezit. En ja.... die wil ik natuurlijk gelijk van A tot Z lezen.
En ik vind hem mooi!!!!!!!!!!
Ik geloof dat ik de volgende week ook nog niet gestoord kan worden.
Helaas is zo'n nieuwe catalogus niet goed voor mijn wensen/verlanglijstje, die wordt namelijk alleen maar langer en langer.




 

Wil jij hem trouwens ook?
Dat kan!
Voor 7,00 euro (exclusief verzenden) heb jij hem al in je bezit. En als je voor minimaal 40,00 euro besteld krijg je hem er GRATIS bij.


Zo ben ik deze weken ook druk bezig met een banner (slinger). Mijn lieve kleine neefje wordt eind deze maand alweer 1 jaar. En voor zijn verjaardag geef ik hem een mooie slinger die zijn vader en moeder ieder jaar weer getrouw op kunnen hangen voor zijn verjaardag.
Het is een hele klus maar we vorderen gestaag.
Natuurlijk laat ik binnenkort ook het eindresultaat zien.


Wens ik jullie tot slot een heerlijk zonnig pinksterweekend toe!
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...