donderdag 12 juni 2014

vaderdag

Aanstaande zondag is het vaderdag! Een dag om papa eens in het zonnetje te zetten.
Onze kinderen zijn al druk aan het denken wat ze kunnen doen. Een klusjeskalender, moppentrommel ... ik hoor al van alles stiekem voorbij komen.
Want onze papa werkt hard, altijd bezig op de boerderij. Een ontbijtje op bed gaat niet lukken want papa staat veel te vroeg op, dus proberen de kinderen iets anders leuks te verzinnen.

En zo ben ik al bezig gegaan met een kaart. Een beetje een experiment, met tips en ideeën van de kids, maar eigenlijk wel leuk geworden vind ik.




 Met onderin een hartje van goud....
En een paar pijltjes....
Het liefst had ik hier de woorden "love" of "ik hou van jou" gestempeld maar die had ik niet in het goede formaat/lettertype die ik wilde.
Zo heb ik het maar opgelost met pijltjes.
En door het touwtje lijkt het net een deur-bordje dat op de kaart zit.









En zo is er ook weer nieuws van Stampin' Up!         Project Life.

Dit is een manier van scrapbooking, je werkt met soort van insteekhoesjes. Je kunt hiervoor allerlei producten krijgen in een bepaald thema. Vanaf 10 juni kun je al een aantal dingen bestellen, in de nieuwe jaarcatalogus (vanaf 1 juli) staan nog veel meer producten.

Kijk hier voor een introductie filmpje: Filmpje

Dit zijn de producten die je nu al kunt verkrijgen:


groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...