maandag 16 juni 2014

zomerstop

Vanavond mijn laatste avondje sporten voor de zomerstop.
Dus wil ik de dames met wie ik iedere week zwetend op de vloer lig een kleinigheidje geven.


 We kennen elkaar onderhand al behoorlijk lang en zo tussen de bedrijven door wordt er nogal eens wat gekletst, een gezellig kluppie.


Hoe we de zomer lang nu fit moeten blijven weet ik nog niet.....


Maar ik weet in ieder geval dat we na de zomer er weer flink tegenaan moeten met elkaar!

Dit kadootje maakte ik met de mal van het melkpakje. Zo zie je dat je er ook veel andere dingen van kunt maken. Helaas gaat de mal uit het assortiment. Alleen bij mij blijft hij, ik ben er aan verk(n)ocht!
Is ook een beetje sentiment denk ik, deze mal is mijn eerste Stampin' Up artikel dat ik ooit kocht en zo kwam ik ook in aanraking met Stampin' Up! en mijn "uppie" Miranda Mols.
En zo ben ik al bijna 1 jaar demonstratrice.......(wordt vervolgd)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...