zaterdag 19 juli 2014

Bloghop 2

Jeetje, wat vond ik dat leuk gisteren het bloghoppen.
Het was de eerste keer dat ik meedeed maar wat vind ik dit leuk!!!!
Zo leuk om ook zelf even te hoppen en ik hoop dat alle andere mensen die gehopt hebben het net zo leuk vonden als ik.

En al die reacties van jullie, GEWELDIG, ik had dit nooit verwacht maar het doet een mens goed kan ik je vertellen. Bedankt hiervoor!

En zo kun je ook vandaag en morgen nog hoppen. Er zijn namelijk wel 60 collega's die meedoen met de bloghop en daarom is het verdeeld over 3 dagen.
Vandaag kun je beginnen met hoppen bij Carmen
en morgen bij Diana
Ook kun je de bloghop van gisteren nog volgen, als het goed is heeft iedereen haar linkjes aangepast. Begin bij het bericht hieronder en volg de pijlen.


Bedankt voor het hoppen en ik hoop je nog eens weer te zien!

Geniet (voor zover het kan) van het weekend en de zomerse warmte,
groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Wat een leuke bloemen! Daar wil ik wel een vaas vol mee hebben met dit weer.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...