vrijdag 18 juli 2014

Bloghop

Welkom op de bloghop die georganiseerd wordt door Nederlandse Stampin' Up demontratrices!

Als het goed is kom je hier via het blog van Erna Logtenberg.


En via mijn blog hop je weer verder naar de volgende (zie onderaan dit bericht).
Zo kun je vandaag heel wat blogberichten lezen, hopelijk veel mooie dingen bekijken en nieuwe inspiratie opdoen.

Van mij vandaag een rustige kaart maar naar mijn mening wel heel stijlvol.
Gemaakt met de hostess-set Bloom with Hope.


Ik heb gestempeld op het papier Natural White, de bloemen en de tekst met Perfect Plum (Regals) en de takjes met Crumb Cake (Neutrals).
Deze kaart op Perfect Plum cardstock geplakt en afgemaakt met een Candy Dot ook in de kleur Perfect Plum.

De tekst vind ik prachtig:
As time and memory
bring healing,
may comfort and hope
bloom in your heart.


Ik hoop dat je deze blog met plezier hebt gelezen en ik wens je nu veel plezier op het blog van Miriam van Eyden.




27 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en die set is geweldig met zulke mooie teksten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en stijlvol. Mooie kleur. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi kaart hoor Ellen, inderdaad een erg mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een prachtige en stijlvolle kaart, Ellen. Mooie tekst ook.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel stijlvolle kaart prachtige gemaakt...
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellen, een prachtige kaart. (Helaas vanwege het nieuws ook erg toepasselijk....)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, en de tekst past goed bij een dag als vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt Ellen. :)

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi in eenvoud. Leuk om hier langs te mogen hoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart en zeker een mooie set
    Groetjes Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een stijlvolle kaart. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vanwege de eenvoud juist heel krachtig..

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...